Škola v přírodě 2016

10.6. Dobrý večer všem. Pro Vás jistě důležitá informace, že mají děti sbaleno, kufry jsme teď nanosili dolů, když už děti spinkají a ráno už jen nasnídat a vyrazit. Kinedrily máme v pohotovosti a pytlíky taky :-)

Odjezd máme naplánovaný na 9:00, počítejte se zpožděním. Sem jsme dorazili chvíli před jedenáctou, myslím, že je reálná šance toto zopakovat i při zpáteční cestě. Prosím tedy, abyste byli před školou v 10:45 a počítali s tím, že i chvilku počkáte. Je lepší, když budete čekat vy na dítě, než dítě na vás. To by bylo pláče.

Dnes jsme byli už celý den jen v okolí penzionu, provázel nás Ferda Mravenec. Děti si postavily svoje komůrky, přenášely vajíčka, obuly housenku a pak ji zakuklily. Prožili jsme dlouho očekávanou vodní bitvu a na závěr dne jsme si udělali maškarní s tancem, rozdáním cen a vyhodnocením celé školy v přírodě.

Myslím, že jsme si to užili bez úrazů, velkého pláče i špatného počasí.

Dětem dáme do batůžku kartičky pojišťovny a léky.

Věci jsme sbalili, prosím buďte tolerantní. Pokud byste objevili v kufru něco, co není vaše, pošlete po své ratolesti do školy. To samé, pokud Vám něco bude scházet, napište lísteček. Určitě se vše dohledá.

Zítra na viděnou. L. H.

9.6. 22:17 Máme za sebou čtvrteční den s Rumcajsem. Děti už jsou zalezlý v postýlkách a všichni spinkají. Dnes jsme šli do lesa Řáholce a postavili jsme domečky pro veverky a jiná zvířátka. Hry jsme si ani nestihli zahrát. Všichni byli do stavění moc zabraní. Po obědě a poledním klidu na nás už čekal pan Dobrý, který pracuje s kůží, dřevem a kamenem. Děti si pod jeho vedením vyrobili kožené náramky. Tak si alespoň trošku vyzkoušeli Rumcajsovo řemeslo. Dnešek byl velmi odpočinkový, odpoledne jsme trávily hraním her na zahradě a v podvečer jsme opékali buřty, chleba a rohlíky. Všichni se nabouchali a po příběhu Jak se Rumcajs stal loupežníkem se vrhli na očistu těla. Přečetli jsme si pohledy a už se spinká. Dnes bez jediné uroněné slzičky. Nové heslo, nestýskáme si, těšíme se. :-) Přeji Vám všem krásný zbytek večera.

Moc se omlouvám, že nedodávám moc fotek, fotím většinou na foťák, aby byly fotky trošku hezčí. Takže zítra nafotím něco mobilem, abych Vám je sem vložila.

8.6. Milí rodiče, podávám hlášení ze středečního dne. Dnes jsme si udělali odpočinkový den, bylo velké teplo, takže jsme si vegetili ve stínu na zahradě a hráli hry. Provázel nás Rákosníček, hledali jsme poztrácené bubliny, klíče od laboratoře vodníka Pulečka, či jsme zachraňovali vodu z Brčálníka, než všechna Rákosníčkovi uteče.

Po obědě se vyrazilo autobusem jednu zastávku do Nižboru na prohlídku sklárny. Ta je zaměřena na výrobu broušeného křišťálu. Každý dostal nakonec malý dárek.

Cestou podél řeky děti zbaštily svačinu, brouzdaly v řece a večer omalovaly tričko. Dnes se objevily první slzičky, ale hned jsme je zahnaly.
Přečetli jsme dětem místo pohádek pohledy, ty si daly děti pod polštářek, aby se jim zdálo o mamince i tatínkovi a spokojeně usnuly.

7.6. 21:45   Dnes máme za sebou náročný výlet na hrad Křivoklát. Prošli jsme si nádvoří a menší věž hradu a pak zamířili na rekreační stezku, kde jsme ukupovali dětské hřiště. Je krásné počasí, tak hlídáme pitný režim a mažeme děti opalovacím krémem. Myslím, že většinu mikin a tepláčků děti přivezou čisté. Děti už usínají rychleji. Počty našlapaných kilometrů se jim myslím letos značně zvýšily. Dnes dostal každý pohled - tedy někteří i 5 :-) Tak jsme si na dobrou noc přečetli všechny pohledy a usínalo se hned s krásným pocitem.

Také jsme si dnes všimli, že jsme jeli na školu v přírodě v lednu, opraveno a teď snad to počasí odpovídá skutečnému datu.

6.6. 23:50 Trošku pozdě, ale přeci. Dnes jsem měli opravdu nabitý den. Dopoledne jsme si zajezdili na ponících, jeden byl maličký, druhý větší. Takže i děti s drobnými obavami strach překonali a na malém se svezli. Každý má svou fotku. Ty Vám pak samozřejmě vložím po skončení ŠVP na rajče.

Odpoledne jsme jeli autobusem do krásného lesíka, zahráli jsme si hry. Po večeři nám nechala Ježibaba z Perníkové chaloupky na zahradě ukryté perníčky. Perníčky jsme společně našli, ozdobili a nakonec snědli. Po zhasnutí děti dnes už usnuly téměř okamžitě. Zítra nás čeká výlet na Křivoklát.

Všichni se máme dobře, děti na vás moc myslí, ale zatím to zvládáme bez slziček.

5.6. 21:48 Milí rodiče, dnešek jsme prožili s Malou čarodějnicí. Prošli jsme se do lesa, přebrodili Rezavý potok, dali si svíčkovou a zahráli si spoustu her. Všichni jsou zdraví a všichni baští. Dnes jsme psali pohledy, zítra je pošleme, tak se můžete těšit na pikantnosti ze ŠVP. Přeji Vám všem pohodový den.

4.6. 21:45 Všichni jsou v postelích a už se spí. Dnešek jsme prožili zkoumáním okolí a v podvečer nám dělal společnost Večerníček. Celý týden nás budou provázet pohádkové bytosti.

Milí rodiče, dojeli jsme v pořádku. Všichni to zvládli dobře. Ubytovali jsme se a už si pochutnavame na obědě.

Kam pojedeme? Do Stradonic u Nižboru: https://www.klamovka-stradonice.cz/

Termín: 4.6. - 11.6. 2016

Odjezd 4.6. 9:00 od ZŠ (příchod nejpozději v 8:45)

Návrat 11.6. - čas upřesním, počítám 11:00-12:00

Cena ŠVP : 3000,-/žák - doprava, ubytování + plná penze i se svačinami a pitným režimem, drobné odměny pro žáky.

Za peníze, které jsme vybrali na Jarmarku zajistím dětem i zajímavý program:

Projížďka na ponících, návštěva sklárny v Nižboru, rukodělná řemeslná činnost, návštěva zámku v Nižboru (nebo pojedeme na Křivoklát).

V případě jakýchkoli dotazů mě neváhejte kontaktovat.